Ihastuin kaupassa yhteen koiran leluun ja mun oli PAKKO ostaa se mun koissuille, siis en itelle vaan koirille, jos jotaki jäi epäilyttään. =) Se on iso "vinkupossu" joka sanoo röh. Aivan huippu! ja ihana ku ei vikise korviasärkevästi. Toi röhinä on ennemminki söpön kuuloista..

 

Mun röhky.. :)

1993446.jpg

 

Ja erityisesti Jaska tykkää röhkystä, Siriusta vähän "ällöttää" siihen koskea ku se alkaa heti röhkiin ja sitte simppa alkaa vikiseen ja menee makoileen röhkyn viereen. :) Hassu Simppa.

1993458.jpg

 

1993462.jpg

Vesisateessa eilen ulkoiltiin kameran ja koirien kanssa. Tai käytiin Yasson kans lenkittään Siriusta: käveltiin pellonreunalle ja mä värjöttelin huppupäässä sateessa ja Yasso makoili onnellisena keppi suussa (oltiin käyty sen kans aiemmin lenkillä). Ja Sirius juoksi, harmi ettei mulla ollu siellä vielä kameraa mukana! vasta tossa pihalla sen tajusin.. Rääpäle vaan juoksi ja juoksi ja kaivo rapakkoja ja hyppi ja pomppi mun ja Yasson ympärillä ja me oltiin ihan että BORING, nyt Simppa SATAA ei me haluta  hillua, mut onneks se pärjäs aika hyvin ilman meidän osanottoaki. :) Ja oli aika rapanen ja söpö. Ja hetiku pääsi sisälle niin hyppäs mun sängylle, jossa on (epäkoiranomistajamaisesti) valkoinen päiväpeitto. HEH,  ei naurattanu.

Aivan tosi tummia nää kuvat ku oli niin harmaa ja pimeä ilma.

1993513.jpg

1993515.jpg

1993524.jpg