Eli oksennustauti. Tuli eilen vierailulle ja on vissiin päättäny jäädä meillä asumaan vähäksi aikaa. TORELLA epätoivottu vieras, ei oo ollu sitä yhtään ikävä, vaikka tavattiin edellisen kerran joskus yläasteaikoina. Lastentauteja, pyh.

Ja tästä gastroenteriitistä johtuen toinen vieras on tylsyys, tulee sanasta tylsä eli terävän vastakohta. Tylsä = joskus ollu terävä? eli eli.. jos on tylsää nii onko joskus ollu sitte terävää elämää? ei mulla ainakaan.. kuka sellaista kaipaa? ja mä oon tullu siihen tulokseen et tylsät ja tyhmät on paljon onnellisempia ku ne ei tiiä et mistä kaikesta jää paitsi. Moi, mä oon Manta ja oon tosi tylsä ja tyhmä, alaks mua?

Kaikki muut saa kärsiä mun gastroenteriitistä, mutta ei koirat. Niille riittää  aina aikaa :)

2077168.jpg

Metsuri hommissa

2077171.jpg

Hui hui, minkälaisten petojen kans mä elän! Onks noi paviaani ja muurhaiskarhu..?

2077173.jpg

Jasson kämppä

2077179.jpg

"...minun.. sydän on vieläkin sinun.. "

2077185.jpg