Jassoo... Meän kultapoika - Yasso on tehnyt jotain aivan tosi yllättävää! Nimittäin varastanut kahtena iltana molempien korien turpoamassa olevat ruuat, pöydältä keittiöstä!!

Tainnu pojalle tulla oikein tosi nälkä, ja vissiin jotenki päätelly et aion näännyttää sen nälkään tai jotain, ku ei se nyt ole tuommosta ennen tehny ja viimeisen 3kk aikana, mitä Yasso on mulla ollu, niin ne kupit on ollut AINA siinä päydällä ja ei se niihin ole koskenut. Voi Yassoa... :) toissapäivänä kun kupit oli lattialla, niin ajattelin vain et jaahas, oon vissiin antanutkin jo koirille iltaruuan (Simo parka jäi tuona iltana ilman iltaruokaa). Ihmettelin kyllä et miten mun vedenkeitin oli tippunut altaaseen... Nooh.. en jäänyt sitä sen syvemmin pohtimaan. Nyt sitte eilen mä olin ihan satavarma, että en tosiaankaan päivällä ennen töihin menoa antanu koirille ruokia, ja kuitenki kotiin tullessa kupit oli lattialla hyvin pestyinä... Ja vain Yasso pystyi pääsemään niihin käsiksi.

Hhmm...  tais selvitä et miksi se Yasson maha oli vähän sekaisin. :)

2149940.jpg