Anteeks J, mut mulle kasvoi sarvet päähän ja en voinut vastustaa kiusausta.. :) tää on jotenki vaan niin mellevä kuva. Saatiin hyvät naurut viikonloppuna ku toi mun yks kaveri päätti tunkeutua Simon häkkiin, siis toi oli aivan Hänen oma ideansa ja ihan vapaaehtoisesti tuonne kömpi. Ja Sirius mukana. :) Hyvin mahtuivat molemmat poijjat sinne. 

2135064.jpg

Sarvipäistä puheen ollen...

2135085.jpg

.. mulla on niitä täällä kämpillä välillä useampia.. Varsinki Simppa osaa olla oikea Itse Rasittavuus joskus.. Varsinki silloin kun tuun töistä ja jos en heti ala koissujen kans jotain touhuamaan, niin Simo heti kasvattaa sarvet päähän ja alkaa kulkeen pitkin taloa ja ärsyttää kaikkia vastaan tulevia eli yleensä kiusaa mua ja Yassoa. Eli tänäänkin: Yasson huulia repiin, mun vaatteiden/kenkien raahausta, tuli yhtäkkiä kiskoon mua huivista, meni penkoon mun sänkyä... siis sillä on joskus tapana tylsyyden iskiessä myllätä se. Se on vissiin niiiiin kivaa kaivaa tyyny esiin niiden kaikkien peittojen alta! Mutta, ku mä oon nyt hörpänny kohta kahvit naamaan nii mennään Simon kans ulos treenaamaan ja sitte Yasson kans lenkille nii pääsee koirat energiastaan ja sarvistaan, se on varma! :)  

Hyvähän se on että antaa vähän elonmerkkejä :) ei pääse unohtumaan et kenen kans asuu. Ja todellaki ite tykkään tommosesta koirasta, jonka kanssa "pitää" tehä jotain. Ei itekkään pääse sitte laiskistumaan. :)

2135136.jpg

2135143.jpg